Najnovšie knihy vydavateľstva Zachej.sk

Zachej.sk - kresťanské kníhkupectvo v sebe snúbi náboženskú predajňu a splnený sen každého knihomoľa – je totiž vzdialený len pár klikov. Či už hľadáte kresťanský e-shop alebo eshop, Zachej.sk je katolícky obchod s charakterom – nedostanete tu síce kávu a koláčiky ako v nejakom nákupnom centre, ale pamätáme si vás po mene a vašu objednávku vybavíme expresne. Poličky, hoci virtuálne, sú vždy plné a knižky čakajú len na svojich čitateľov. Dnes už je predsa online všetko, aj zázraky.

Novinky

Novinka
Skladom
-20%

7,92 €

Najnižšia cena za posledných 30 dní pred zľavou: 8,71 €

Novinka
Skladom

10,57 €

Novinka
Top 3
Skladom
-12%

6,95 €

Najnižšia cena za posledných 30 dní pred zľavou: 6,95 €

Novinka
Top 6
Skladom
-20%

2,32 €

Najnižšia cena za posledných 30 dní pred zľavou: 2,55 €

Zobraziť všetky novinky

Najpredávanejšie

Novinka
Top 1
Skladom
-12%

10,47 €

Najnižšia cena za posledných 30 dní pred zľavou: 9,52 €

Novinka
Top 2
Skladom
-12%

6,95 €

Novinka
Top 3
Skladom
-12%

6,95 €

Top 4
Skladom
-12%

6,07 €

Najnižšia cena za posledných 30 dní pred zľavou: 6,07 €

Zobraziť všetky najpredávanejšie

Recenzie

Klub svätej Moniky

Klub svätej Moniky

Maggie Green

-20%

7,92 €

5,0
Monika - vydavateľstvo Zachej.sk (120)

3. októbra 2024

Podobný problém a životnú traumu ako rieši autorka tejto knihy, rieši množstvo matiek a otcov. Mnohí pre odlúčenie a zanechanie kresťanského života svojho dieťaťa či detí trpia v samote, bez podpory okolia, lebo sa hanbia povedať nahlas, že ich dieťa stratilo vieru. Mnohí to považujú za svoje osobné zlyhanie a namiesto prosby okolia o modlitby "plačú do vankúša". Klub svätej Moniky je virtuálnym klubom, ktorého členom sa môže stať každý. Každý, kto túži, aby sa jeho milovaný vrátil späť do láskyplnej náruče nebeského Otca. Byť členom klubu znamená, že ani v ťažkých chvíľach nie sme sami. Aj z tejto knihy môžeme čerpať inšpiráciu, ako netlačiť na našich drahých; ako osobným príkladom a neutíchajúcou modlitbou spolupracovať na Božom pláne ich návratu späť ku kresťanskému životu.

Juliana z Norwichu: Zjavenia Božej lásky

Juliana z Norwichu

-12%

10,47 €

4,3
Monika - vydavateľstvo Zachej.sk (120)

3. októbra 2024

Zjavenia Božej lásky, ktoré na základe mystických videní zapísala Juliana z Norwichu sú ďalšou vzácnou perlou, ktoré naše vydavateľstvo prináša čitateľom, ktorí už objavili alebo objavujú krásu a hĺbku mystiky. Mystika – z grec. tajuplnosť – vťahuje čitateľa do najväčších tajov, ktoré Boh vo svojej nekonečnej láske a dobrote chce zjaviť človeku. Nie je to síce beletria, ktorá sa ľahko číta, ale práve náročnosť textu núti človeka uvažovať nad každým slovom, ktoré nám Boh prostredníctvom mystikov zanecháva.

Zjavenia svätého Michala Archanjela

Zjavenia svätého Michala Archanjela

Nicola Ricci

-12%

6,07 €

5,0
P
Peter (1)

3. októbra 2024

Pekná knižka rozprávajúca o mnohých zjaveniach sv. Michala Archanjela vo svete, o ktorých som vôbec nevedel. Niektoré miesta som si pozrel na google maps a asi ich v budúcnosti aj navštívim, ako napr. jaskyňu na hore Gargano, ktorá sa mimochodom nachádza neďaleko San Giovani Rotondo. Niektoré zjavenia sú popísané len veľmi stručne, ale to je asi dané tým, že sa stali dávno v minulosti a možno sa nezchovalo veľa detailov. Ináč vrelo odporúčam.

Zobraziť všetky recenzie

Zvýhodnené sady

Nakupujte ešte výhodnejšie a získajte ešte výraznejšie zľavy, prípadne knihy zadarmo.

Zobraziť celú ponuku

Blog

Prejsť na blog

Kresťanské kníhkupectvo Zachej.sk by sme nerozbehli bez niekoľkých krokov do tmy. Náboženský e-shop si totiž nevystačí s obchodnou stratégiou a overenými praktikami. Potrebuje veľký sen, a potrebuje Božie vedenie, v malých dávkach milosti vždy na každý deň. A samozrejme potrebuje vás. Bez spojení a vzťahov neprežije žiaden obchod, a ten internetový obzvlášť. Možno sa vám zdá, že ste len adresátmi balíčkov z nášho e-shopu. V skutočnosti ste pre nás svedkami vízie a zároveň materiálom, z ktorého je ušitá.

100%

Mária, pred 1 dňom

Velmi rýáchla dodavka tovaru