Recenzie

Recenzie

(vaše názory na knihy + súťaž)

Napíšte recenziu a vyhrajte 20 € poukážku na nákup v Zachej.sk

20 € poukážku na nákup tovaru na Zachej.sk za mesiac august 2024 získava p. Beáta za názor na knihu Svedectvo. Blahoželáme.

Dočítali ste knihu a chcete sa o svoj názor podeliť? Vaše názory pomáhajú ďalším stovkám ľudí, ktorí sa rozhodujú, či si knihu prečítať. A navyše, každý mesiac žrebujeme jedného recenzenta, ktorý od nás získa poukážku v hodnote 20 € na nákup produktov v ponuke kresťanského kníhkupectva Zachej.sk

Zakladné podmienky súťaže: (podrobný štatút súťaže)

• registrujte sa na Zachej.sk a píšte názory ako prihlásený užívateľ
  • vyhľadajte knihu, ku ktorej chcete napísať svoj názor
  • rozsah recenzie viac ako 100 znakov + ohodnoťte knihu hviezdičkami
  • v jednom mesiaci môžete napísať viac recenzií, zvýšite si tým šancu na výhru
Svätá Zdislava - Milosrdná liečiteľka

Svätá Zdislava - Milosrdná liečiteľka

Ľudovít Gábriš (ed.)

2,42 €

5,0
Martina (212)

26. októbra 2022

Svätá Zdislava – Milosrdná liečiteľka je nádherná brožúrka (ako všetky z tejto edície z vydavateľstva Zaex). Musím sa priznať, že predtým, než sa mi brožúrka dostala do rúk, som vôbec netušila, že svätá Zdislava existuje. A aká to bola škoda! Táto výnimočná žena ma nesmierne inšpirovala a určite ju budem prosiť o orodovanie aj naďalej. V brožúrke nájdete všetky základné informácie o živote, diele a pôsobení svätej Zdislavy, ako aj modlitby o jej príhovor. Je to veľmi vydarené dielo.

Ako oslobodiť a uzdraviť rodiny

Ako oslobodiť a uzdraviť rodiny

Kathleen Beckman

-12%

10,47 €

5,0
M
Michaela (10)

26. októbra 2022

Veľmi zaujímavá a poučná kniha pre všetkých, ktorým záleží na ich rodine. S vedomím, že prevencia je lepšia ako liečba sa tu môžeme dozvedieť o nebezpečenstve mnohých duchovných priepastí, do ktorých by sme v nevedomosti mohli padnúť. Tieto smutné skúsenosti sú podložené skutočnými príbehmi. Na záver autorka ponúka silnú výzbroj v podobe rozličných modlitieb za rodinu. Odporúčam!

Pripravte mu miesto

Pripravte mu miesto

Susie Larsonová

-12%

7,83 €

5,0
Monika - vydavateľstvo Zachej.sk (118)

26. októbra 2022

Vo zvyklostiach mnohých kresťanov je už samozrejmosťou určitá forma prípravy na Veľkonočné sviatky počas Pôstneho obdobia. Či už ide o zrieknutie sa niečoho príjemného alebo inú formu duchovnej obnovy, toto využitie „času prípravy“ má veľký význam pre zmysluplné prežitie nastávajúcich sviatkov. Adventné obdobie je rovnako „časom prípravy“, ktorý nám Cirkev predkladá, aby sme sa aj na najkrajšie sviatky v roku mohli duchovne obnoviť a takto pripravený prijať zázračný dar Betlehema. Žiaľ, v zajatí kolied, svetielok, vianočných trhov či večierkov, ktoré nás počas adventu obklopujú, zabúdame na pravý význam adventu a nechávame sa strhnúť prúdom svetských radovánok a nákupných ošiaľov. A tak sa stáva, že na narodeninovú oslavu Jezuliatka máme prichystané darčeky pre všetkých pozvaných hostí, no na dar pre oslávenca sme akosi zabudli... Skúsme to zmeniť! Ak sa nechceme vzdať našich obľúbených predvianočných zvyklostí, tak k nim aspoň pridajme hoc aj túto 24-dňovú adventnú pobožnosť. Na Štedrý večer tak budeme môcť narodenému Spasiteľovi predložiť náš dar – obnovené a otvorené srdcia pre jeho prijatie.

Ruženec: na zapínanie - svetlý

Ruženec: na zapínanie - svetlý

3,01 €

5,0
P
Pavla (7)

26. októbra 2022

Krásny ruženec.

Nebojte sa sexu

Nebojte sa sexu

Ksawery Knotz; Sylwester Szefer

-12%

7,83 €

4,3
P
Pavla (7)

26. októbra 2022

Knihu odporúčam.

Stretnutia s dušami z očistca

Stretnutia s dušami z očistca

Mária Anna Lindmayrová

-12%

7,83 €

5,0
P
Pavla (7)

26. októbra 2022

Túto knihu odporúčam.

Ruženec: Duch Svätý, s krabičkou

Ruženec: Duch Svätý, s krabičkou

3,20 €

5,0
P
Pavla (7)

26. októbra 2022

Krásny ruženec, odporúčam ako darček.

Veci, ktoré nikto nevie

Veci, ktoré nikto nevie

Alessandro D‘Avenia

14,45 €

5,0
J
Jana (1)

25. októbra 2022

Kto rád nájde v knihe viac ako len príbeh, ten si určite príde na svoje. :) Autor otvára rôzne témy, no najviac vo mne rezonovala téma rozpadajúceho sa manželstva. Často sa hovorí, že toto je výlučne vecou manželov, no v tomto príbehu sa 14-ročná Margherita rozhodne, že sa nebude len prizerať ako ich otec opúšťa. Ďalšou veľkou témou v knihe je téma bolesti, pretože bolesť, rovnako ako láska, nás formuje a robí z nás to, kým sme. S Margheritou si prežijete prvú lásku, množstvo bolesti ale i nádejí. Kniha je podľa mňa vhodná pre široké spektrum čitateľov (aj vekovo) a každý si v nej nájde to svoje.

Ako oslobodiť a uzdraviť rodiny

Ako oslobodiť a uzdraviť rodiny

Kathleen Beckman

-12%

10,47 €

5,0
Monika - vydavateľstvo Zachej.sk (118)

25. októbra 2022

Kto žije v harmonickej rodine si možno ani neuvedomuje, akého úžasného daru sa mu dostáva. Fungujúca a kompletná „základná bunka spoločnosti“ – najmä v posledných rokoch – je skôr raritou ako samozrejmosťou. Na rodiny a jej členov sa valí množstvo nástrah a pokušení, ktorými sa diabol snaží rozbiť ich vzájomné vzťahy; najmä medzi manželmi, no nepohrdne ani príležitosťou naštrbiť puto medzi súrodencami, či rodičmi a deťmi navzájom. Ak chceme uchrániť svojich blízkych pred diabolským votrelcom, ktorý chce zničiť naše rodinné šťastie, musíme poznať jeho taktiku a nedať sa oklamať. Spoločná modlitba je ten pevný základ, na ktorom môžeme budovať a rozvíjať civilizáciu lásky a tak dokážeme odolávať duchovným útokom, ktoré prichádzajú. Táto kniha podáva pomocnú ruku aj rodinám, v ktorých sa už zlo udomácnilo. Vďaka modlitbám za uzdravenie a oslobodenie aj oni majú nádej na obnovenie rodinného šťastia v kruhu najbližších.

Stretnutia s dušami z očistca

Stretnutia s dušami z očistca

Mária Anna Lindmayrová

-12%

7,83 €

5,0
M
Mária (158)

25. októbra 2022

Ako dobre, že sa takéto dielo zachovalo do dnešných čias. Odohráva sa v 17.storočí, ale jeho odkaz je stále aktuálny. Očistec je stále plný duší, ktoré potrebujú našu pomoc. A tu sa dozvedáme, ako im konkrétne môžeme pomôcť - obeta svätej omše, sviatosti, modlitba, svätená voda... Zároveň sa dozvedáme, pre aké hriechy a akým spôsobom sa duše v očistci očisťujú, a tak tu je jasný návod, v čom máme napraviť svoj život už tu na zemi. Prekvapilo ma, že do očistca sa dostanú aj malé deti. Mária Anna utvrdzuje, že ak máme nejaké starosti, môžeme sa tiež s nimi obrátiť na duše v očistci a Boh ich vypočuje, lebo ich miluje. Takže modliť sa za dušičky v očistci je obojstranne prospešné.

100%

Oľga , pred 1 dňom

Obchod na ktorý sa môžno určite spoľahnúť. Keby sa ma niekto spýtal, či si viem predstaviť prepojenie podnikania so službou... tak áno. Pre mňa je to práve Z a ch e j.